Zasady dotyczą korzystania z miejsc parkingowych przy ul. Portowej w Sieradzu, których administratorem jest Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Sieradzu.
Użytkownik pojazdu zajmując miejsce parkingowe wyraża zgodę na warunki zawarte w niniejszych zasadach.
Administrator udostępnia miejsca parkingowe odpłatnie, są one dostępne całą dobę i nie są strzeżone.
Za korzystanie z miejsc parkingowych obowiązuje stała opłata minimalna w wysokości 80 zł lub 15€. Cena zawiera opłatę za miejsce parkingowe (max. 24h), możliwość przyłączenia do sieci energetycznej i wodno-kanalizacyjnej oraz dostęp do natrysków i sanitariatów.
Opłaty (tylko w gotówce) należy uiszczać w kasie basenów (vis-a-vis miejsc parkingowych).
Nieuiszczenie opłaty będzie skutkować usunięciem z miejsca parkingowego.
Administrator nie ponosi żadnej odpowiedzialności za szkody powstałe w wyniku kradzieży, zniszczenia lub uszkodzenia pojazdu użytkownika powstałe na terenie miejsc parkingowych z winy użytkownika, osób trzecich, zwierząt bądź działania siły wyższej.
Administrator nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy pozostawione w pojeździe lub stanowiące wyposażenie pojazdu/przyczepy.
Użytkownik pojazdu ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie szkody wyrządzone osobom trzecim na terenie miejsc parkingowych (w tym uszkodzenia i zanieczyszczenia). W razie powstania szkody użytkownik zobowiązany jest przed opuszczeniem miejsca parkingowego do niezwłocznego poinformowania Administratora o wynikłej szkodzie.
Na terenie miejsc parkingowych zabronione jest: palenie tytoniu i używanie otwartego ognia; picie alkoholu, magazynowania paliw, substancji łatwopalnych i pustych pojemników po paliwie, tankowanie pojazdów, wymiana wody chłodzącej, paliwa lub oleju, dokonywanie napraw pojazdu, a także wykonywanie czynności serwisowych oraz pielęgnacyjnych pojazdu bez zgody obsługi, wjeżdżanie i parkowanie pojazdów niesprawnych, parkowanie pojazdów z nieszczelnymi układami, prowadzenie pojazdu bez włączonych świateł mijania, handel obwoźny, roznoszenie ulotek oraz innych materiałów reklamowych, wnoszenie materiałów niebezpiecznych, broni oraz substancji nielegalnych.
O sprawach nieujętych poniższymi zasadami decyduje Administrator.